دانلود فیلم , دانلود رایگان فیلم , دانلود فیلم جدید , دانلود فیلم و سریال دوبله فارسی با لینک مستقیم از رسانه تی وی سریال.

نقش پرده پذیرایی در دکوراسیون

پرده پذیرایی از اجزا دکوراسیون

آیا از نظر شما در طراحی کردن یک دکوراتیو بی نظیر، نقش پرده پذیرایی تاثیری دارد؟ مسلما بله. دکوراتیو کردن منازل و خانه یکی از جذاب ترین فعالیت هایی است که از زمان گذشته تا به امروز رایج بوده است و افراد زیادی به دیزاین و چیدن دکوراسیون منازل خود اهمیت می دهند و به آن توجه می کنند. همانطور که از زمان قدیم تا به امروز بوده، نصب پرده پذیرایی یکی از مهم ترین آیتم های تاثیرگذار در دکوراسیون یک منزل به حساب می آید که با سایر چیزها مانند مبلمان، وسایل خانه و آشپزخانه، سرویس بهداشتی و اتاق خواب می توان یک انتخاب هوشمندانه و خلاقانه در این زمینه داشت و بهترین نوع دکوراسیون را طراحی کرد.

پرده پذیرایی

پرده پذیرایی از آنجایی که یک آیتم موثر در زیباسازی دیزاین هر خانه ای به حساب می آید، باید به بهترین نحو احسنت انتخاب و راجب آن تصمیم گیری شود. شاید برای افرادی که به این موضوع اهمیت نمی دهند، جای تعجب داشته باشد ولی برای انتخاب کردن پرده پذیرایی باید به تم خانه و سایر وسایل توجه کرد تا بتوان پرده ای را انتخاب کرد که هارمونی بی نظیری ایجاد کند. به این ترتیب باید بتوانید آگاهی خودتان را در این زمینه بالا ببرید.

انتخاب بهترین پرده پذیرایی

پرده پذیرایی

عده ای از افراد برای انتخاب پرده پذیرایی نمی دانند که چه کاری باید انجام شود و به همین دلیل اغلب تصمیم نادرست می گیرند. بهتر است توجه داشته باشید که هر چه این آیتم تاثیرگذار را با اصول و قواعد ویژه و مخصوص به خودتان، مانند در نظر گرفتن جنس، متراژ پنجره، ابعاد و در نهایت رنگ پرده در نظر بگیرید، خرید دقیق تری خواهید داشت و در نتیجه از انتخاب خود لذت میبرید و می توانید فضایی دلنشین در خانه خود ایجاد کنید. نکته دیگر این است که شاید برای شما جای تعجب داشته باشد ولی انتخاب پرده در روشن تر و یا بزرگ تر و تیره تر و کوچک تر نشان دادن خانه تاثیر زیادی دارد.

 

برای انتخاب کردن پرده پذیرایی باید به سه نکته مهم توجه کرد که این سه نکته شامل موارد زیر می باشد:

  • بزرگ یا کوچک بودن خانه

باید توجه داشته باشید که از استفاده کردن پرده پذیرایی مخمل یا ضخیم، گلدار و رنگ تیره در خانه های کوچک خودداری کنید زیرا اصلا جذاب نیست و خانه را تاریک و کوچک تر نشان می دهد و تنها گزینه مناسب در انتخاب پرده پذیرایی  برای خانه های کوچک انتخاب پرده های ساده و روشن است که منزل شما را لاکچری و شیک جلوه می دهد. به همین ترتیب، اگر در خانه ای بزرگ و لوکس زندگی می کنید، دقیقا برعکس این نکته را صدق می کند.

  • سقف خانه

شاید از نظر شما در انتخاب کردن پرده پذیرایی سقف خانه اهمیتی نداشته باشد، ولی این تصور اشتباه است و سقف خانه از آن چیزی که فکر می کنید در این انتخاب مهم تر است. اگر خانه ای دارید که دارای سقف کوتاه می باشد، باید انتخاب یالان و پرده های پر نقش و نگار را کنار بگذارید و از یک قاب چوبی ساده در بالای پرده برای زیبا کردن آن استفاده کنید که بسیار شیک و مدرن است و در عین حال سقف خانه شما  بلندتر به نظر می رسد. ولی در خانه های دارای سقف بلند، استفاده از پرده پذیرایی برعکس آن پیشنهاد می شود.

  • پنجره خانه

یکی دیگر از نکته های مهم در داشتن یک انتخاب عالی در تهیه کردن پرده پذیرایی، در نظر داشتن پنجره خانه است. اگر خانه شما دارای پنجره تمام قد می باشد، برای بلندتر نشان دادن سقف خانه می توانید از پرده پذیرایی سرتاسری از بالا تا پایین استفاده کنید که به صورت عمودی است و این بسیار در جذاب تر شدن فضای خانه شما تاثیرگذار است. همچنین اگر خانه شما از پنجره های متعددی برخوردار است، و پنجره ها دارای فاصله های کم می باشد، از پرده یکدست و بلعکس اگر فاصله پنجره ها زیاد بود، می توانید از دو یا چند پرده روی ضلع دیوار بهره ببرید.

طرح و رنگ پرده پذیرایی

پرده پذیرایی

آیا تا به حال دقت کرده اید که وارد یک خانه می شوید و ترکیب رنگ و طرح پرده پذیرایی خانه با سایر وسایل ناخودآگاه دل شما را می زند؟ این کاملا درست است وقتی در انتخاب کردن پرده پذیرایی در ارتباط با سایر وسایل خانه دقت کافی را به خرج ندهید و اصول و قواعد درست تصمیم گیری در این انتخاب را رعایت نکنید قطعا همچین هارمونی زشتی به وجود خواهد آمد. به همین دلیل باید بهترین سلیقه خود را خرج کنید.

نکته مهمی که در انتخاب پرده پذیرایی  باید به آن توجه کنید، ابتدا در نظر گرفتن طرح و رنگ سایر وسایل از جمله  فرش، مبلمان، دکورها و مابقی اجزا و چیدمان خانه است. در این انتخاب باید به چند نکته مهم توجه کنید:

  • اگر فرش و سایر مبلمان از رنگ های تیره و گلدار طراحی شده است، از تهیه کردن پرده پذیرایی گلدار و پر نقش و نگار خودداری کنید. و قطعا بهترین گزینه برای انتخاب پرده پذیرایی ساده و تک رنگ است.
  • اگر وسایل چیدمان خانه از رنگ های تیره تشکیل شده است، باید انتخاب پرده پذیرایی  تیره رنگ را کنار بگذارید. و از پرده پذیرایی روشن تر که جلوه بیشتری به محیط خانه می دهد و خانه را روشن تر می کند استفاده کنید.
  • اگر فرش و مبلمان و سایر وسایل منزل شما ساده و تک رنگ است، بهترین گزینه انتخابی پرده پذیرایی طرح دار می باشد.
  • اگر منزل شما از رنگ و طرح یکسانی چیده شده است، سعی کنید پرده پذیرایی  را انتخاب کنید که رنگی متضاد تم خانه باشد زیرا تضاد در رنگ جذابیت دکوراتیو خانه را دو چندان می کند.

شاید انتخاب کردن پرده پذیرایی کار ساده ای به نظر برسد ولی بهتر است بدانید افراد زیادی که در انتخاب این آیتم تاثیرگذار در دکوراسیون منازل خود اهمیت زیادی قائل نمی شوند و اصول آن را رعایت نمی کنند، قطعا نمی توانند انتخاب درست و موثری داشته باشند و یک دکوراسیون لوکس و مدرنی را طراحی کنند. به همین برای داشتن بهترین سلیقه و طراحی کردن یک دکوراتیو منحصر به فرد و جذاب، باید با دقت کافی به تمام اصول توجه داشته باشید. در این صورت است که می توانید با انتخای یک پرده پذیرایی لوکس و خارق العاده در میان همگان بدرخشید و زندگی رویایی داشته باشید.

موافقین ۰ مخالفین ۰
Saw

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی